Skalle Bang




Vilken jäkla dag! Först var det en Kvinna som parkerat in Annikas bil vid Dagis parkeringen, Vi står och dividerar med den irriterande kvinnan i 10 min om att hon faktiskt måste släppa ut oss!
Men hon är fast besluten om att vi ska minsann läxas upp ordentligt, Dagis parkeringen är Endast för dagispersonalen samt föräldrarna. Irritationen växer hos oss, då vi förklarar att dagiset redan snott 450 meter väg (slättgårdsvägen) där vi tidigare kunde parkera! så det känns helt naturligt att parkera där det är ledigt framförallt inte olagligt. Efter 10 min börjar jag bli stressad, för jag skulle träffa Min (vår) kirurg samt lösa ut min dotter från Kliniken. efter mycket skrik från den galna dagis tanten går hon med på att flytta sin oranga Audi 80.

Väl ute på vägen bestämmer vi oss för att köra ner mot Norrtull, PrisXtra i stället för att fortlöpa, vilket gör att vi hamnar i en bilkö i ca 30 min från Prisxtra(norrtull) till Valhallavägen..Grrrrrrrr Satans jävla bilkööer!

Framme vid Kliniken Möter en trött sur och uttråkad Regina, som suttit i pyjamas byxer vid entrén och väntat i 40 min.
Vi rullar hem mot Mälarhöjden lite griniga och sugna på lunch, Jag som varit så glad för att min spänningshuvudvärk är ett minne blott anar viss oro när en molande trängande tryckande huvudvärk letar sig närmare tinningarna och ögonen.
Så va Skallevärken ett faktum.

Sofia och jag bestämmde oss för att skjuta på vårt möte, men inte så länge ;-)


Puss Jossan


Kommentarer
Postat av: stalkern

Hoppas denna dag blir lite mer smärtfri.. :)

Solen är ju här iaf.. :)



puss och kram gul banan

2009-04-01 @ 08:15:16
Postat av: Thomas

SKALLE BANG! Det ordet ska jag lägga på minnet.

Inte bra att ha det när man bråkar med en dagisfröken som parkerat in bilen.



Å så är det ju VÅR i luften och känslorna svallar över. Du vill bli kär skriver du. Ska vi ta en kopp java å surra kanske?





2009-04-01 @ 11:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback