Saknar min Dotter



Va i Sätar idag med min Annika vi tog med oss stridisen Viktor och dominansen Bunny på en lång härlig promis..
Det var underbart att få komma ut i skogen efter 5dagars inne sittande. Mitt ansikte börjag skärpa till sig, nu gäller det bara att börja förbränna igen. Har inte pratat med min dotter på 8 dagar det känns tomt, konstigt, ledsamt, håller mig uppdaterad hur hom mår i hennes blogg men inte dom innersta känslorna tror jag? Jag vet att det finns massa saker som man vill göra massa saker man känner... Jag tror jag har varit i ett koma stadie i 1,5 år bara hoppats trott och velat. Nu är det upp till mig att visa att det inte är samma tid inte samma flathet.. utan en bestämd mamma som vet att hon tagit ett rätt beslut. Mitt gäst spel Mån-To
Var bara för min egen skull. För att få känna att det jag bestämt va rätt.. och det var så rätt..
Så nu hoppas jag bara at min ÄLSKADE dotter ska komma hem igen
Fira Premiären med mig, oss Alla..
Att jag inte missar Isaks 20 år 16 Mars

Trist Va .. Bara massa familjära saker.. Inget skvaller om "ROBINSON 2009"
DET kommer de kommer... Som nån sa (en deltagare) Du vet fan allt & Du gillar det..
Japp I love it och jag vet dom som gillar mig ;-)

Puss Jossan

Kommentarer
Postat av: Regina

Har läst din blogg flera gånger varje dag!

Har saknat dig så mycket! Älskar dig/er min familj!

2009-03-14 @ 09:43:27
URL: http://tulsa.blogg.se/
Postat av: Annika Nielsen

Tjo vilken skön promenad vi fick!!¨

puss

2009-03-19 @ 22:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback