Så minskar du dina "argrynkor"

Läs artikeln här


                                                                                     foto Lotte Fernvall


                                                                                        foto Lotte Fernvall   



I Torsdags va jag på Akademikliniken och fick en släng Botox *smile*
Jag va inte ett dugg nervös, för oavsett om det skulle göra ont eller inte så ska jag stå ut med smärtan och få bort min argarynka. Sen va det ju min Kirurg Janne som skulle göra det (naturligtvis) vilket gjorde mig ännu lugnare

Aftonbladet hängde på och fotade intervjuade. Det sanna resultatet kommer inte förrän om 1-2 v, men redan efter besöket märktes det att "filler" redan slätat ut vecket mellan ögonen.
5 dagar har gått och det blir bara bättre och bättre slätare och slätare för varje dag, min spänningshuvudvärk är borta.

Puss Jossan

Kommentarer
Postat av: Sonja Kjellqvist

Hejsan!

Jag läste artikeln i aftonbladet om botox. Det som jag är mycket nyfiken på, är om din spännings huvudvärk kommer att försvinna. Du kan väl meddela mig om så är fallet. Då jag själv lider av svår spännings huvudvärk.

Mvh Sonja

2009-03-30 @ 19:49:37
Postat av: Robinson-Jossan

Hej Sonja

Nu är det 5 dagar sen jag behandlades och pannan slappnar av mer och mer för varje dag, och helt underbart så har spänningshuvudvärken släppt.

Jag rekommenderar det verkligen om du har mycket huvudvärk.



Kram Jossan

2009-03-30 @ 20:41:56
URL: http://pussjossan.blogg.se/
Postat av: undrar bara

Är din mamma Matte och NO lärare?

2009-03-30 @ 20:46:41
Postat av: Crille

hej hjärtat

2009-03-30 @ 20:48:44
Postat av: Crille

hhhhhhhhhh

2009-03-30 @ 21:02:50
Postat av: Crille

Vilken härlig kvinna du är

Du har ett underbart goooo i dig

Ser fram emot att lära känna dig bättre.

2009-03-30 @ 21:21:43
Postat av: r

Fint inlägg mami. :) jag är piggare nu. Har ätit lite middag och kollar på tv. :) hihi. Pussis <3

2009-03-30 @ 21:33:55
URL: http://tulsa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej.Har du gjort lyft/ingrepp i ansiktet tidigare? Ser ut som du har en liten stelhet i din mimik under kindbenen,eller är det naturligt?

2009-04-02 @ 10:42:07
Postat av: Gunsan

Usch vad det ser ont ut på bilden! Har du fyllt dina läppar oxå? Eller är dom så naturligt snygga?

2009-04-02 @ 10:45:53
Postat av: Anonym

Inga rynkor ingen huvudvärk..alltså? Måste va en världsnyhet!!

2009-04-02 @ 10:53:47
Postat av: Robinson-Jossan

Anonym:



Nej, Jag har inte gjort några tidigare ingrepp i ansiktet. Botoxen var första "ingreppet" och om jag ska vara helt ärlig kommer jag nog inte göra det igen när effekten gått ur!



Gunsan:



Åh, vad roligt att höra! Nej, mina läppar är helt naturliga och kommer att förbli det! Och ja, det gjorde jätte ont!



Puss Jossan

2009-04-02 @ 10:57:03
URL: http://pussjossan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför tog du bort mitt inlägg.Jag ställde ju bara en snäll fråga..nu blev jag ledsen

2009-04-02 @ 11:01:43
Postat av: Robinson-Jossan

Nej jag har inte tagit bort något :-O

Vill absolut inte ta bort inlägg..Vad var din Fråga?



Puss Jossan

2009-04-02 @ 19:07:22
URL: http://pussjossan.blogg.se/
Postat av: tova

Hmm, dom testar botox på djur. Sen tycker jag väl att det var lite onädigt gjort. :/

2009-04-04 @ 22:31:51
URL: http://iamtova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback