Robinson-Reunion no#2 Pressvisning 19-20 Mars


Nu är det dags för Reunion no2 19/3-20/3 Ännu lite vassare, då vi kommer vara ALLA tappra deltagare
Torsdagen lär jag få boka om(tänkte jobba) men då är det privat uppslutning afterwork Pussar Kramar Skvaller då enbart Robinson-Familjen och några kåta fotografer hehe
Fredagen är det Pressvisning möte med fotografer journalister sen hur kvällen blir och vem som tar med vem visar sig..
ALLT känns så Overkligt. När man tycker att allt är över så har de knappt börjat. Men det ska bli en spännande.

Puss Jossan

Kommentarer
Postat av: Thomas

Det ska bli spännande att följa dig på Robinson. Hoppas att jag inte blir besviken bara.

2009-03-11 @ 18:31:34
Postat av: Angela Monroe

Torsdag kväll på REPUBLIK och fredag kväll på VILLAGE med mig i baren! Tjoho, kommer bli galet!

2009-03-12 @ 01:49:02
URL: http://angelamonroe.se
Postat av: majken myren

Ja mig kan du inte!!göra besviken..jag är sååå stolt !!över att du bara är med..puss mammamuu

2009-03-12 @ 16:06:08
Postat av: Thomas

Inte besviken så klart, men jag vill ju se dig VINNA!

2009-03-20 @ 08:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback