Älskar min Robinson Familjen

Vilken underbar familj vi är! Pratat i timmar nu och jag saknar er alla (en del mer) (en del mindre) vill va på alla ställen Från Norr till Söder! Den här resan med er bröder och systrar har verkligen fört oss nära varann mycket nära för en del. Kan nog tom känna igen lukten av vem som är vem haha bra eller dåligt? I mitt fall bra
Minst 5 träffar per år! (redan bokat) var 3 dje Jul (den älskar jag)

Jag skulle åkt till Västervik i helgen med "Lasse" & "Brasse" men blev kvar hemma, inte bortvald utan eget valt.."ellä"?
Känns skönt att bara hänga med Frun en hel helg och dricka Rosé prata sex (mycket att ventilera)  promenera Bunny.
Imorgon Kommer Kasper till mig då får Bunny en snyggis att ragga på, hon vet hur man gör

Stora Kyssar till Jönköping Borås Södermalm Östermalm Lidingö Dalarna Åkersberga osv.... så ser rankningen ut

Puss Jossan

Kommentarer
Postat av: Anna panna

aaaw min underbara jossi possi!!! Guu va gulligt du skriver! massa karlek till dig ;)ses den 20mars!! puSSSS

2009-03-07 @ 08:20:13
Postat av: Jossanpossan

Anna söta söta.. Det är underbart kul att vi kommer ses med så korta mellanrum, de måste fortsätta så

Puss

2009-03-10 @ 17:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback