Pressvisning



Första avsnittet är avklarat! Shit vad de va bra. Vi verkligen led, jag undrar OM tittarna kommer se de? frågade Pressansvarig på Tv4 hur hon uppfattade de? Det såg hemskt ut! (sa hon) Själv tyckte jag att det inte alls såg så hemskt och jobbigt ut som jag kände de.

Nu har jag Power-nappat redo för ett glas Rosé med Min Älskade Annika innan de 19.30 bär iväg till Hard Rock där vi alla (deltagare) blir Bjudna på middag INGA ANDRA TACK Mmmmm... vin skandaler hångel fylla haha You name it. Sen vidare till Village... Jag ska sova i mitt Underbara X lägenhet på söder så jag slipper taxi hem till Mälarhöjden...sköönt (eller så sover jag på Hotell) Husse betalar ;-)

Nu äntligen kan man snart börja blogga om alla och Allas misstag, svek, känslor Det ska bli ett sant nöje!
Tömmer kameran för att ta MASSOR av bilder i kväll. Det ska bjudas på mycket ( Jag e på Hugget )

Andreas Hoppas Köttet blir gott, gratängen saftig Krama T från mig, ses i veckan

Puss Jossan

Kommentarer
Postat av: Thomas

Du är väl trött i dag eller kanske lite D/E!

Kommer att kolla å se va du lagt upp här ska du veta. Ska bli en spännande kväll!

Kram

2009-03-21 @ 09:22:33
Postat av: Gustaf

Läste i tidningen att ni skövlat regnskog! Hur j-vla PUCKAD får man vara??? Ni som var med i Robinson hade ni bara vakummhjärnor eller??? Absolut ingenting innanför pannbenet???? Utan regnskog skulle vi inte ha det klimat vi har på jorden. Jag tycker du och ni andra som var med i Robinson ska handla nya träd och plantera och ersätta det ni skövlade. Blir så trött på allt hyckleri, där "alla" är emot skövling av regnskog men när det kommer till kritan så gör man det ändå. Skandal!

2009-03-21 @ 16:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback