Middag med Grannarna



Oxfilé Klyftpotatis Veikkos hemma gjorda aromsmör (vägrar ge ut recept) Massa krispig ruccola gott rött vin.
Det är mycket trevligt med "Trapphusmiddag" Och just denna helg då jag inte visat mig för allmänheten helst inte ens på uteplatsen. Då jag har fått nya utslag i HELA ansiktet! Tror det är nån jäkla sjukdom från "ROBINSON TRÄSKET"
Men som tur är jobbar den Underbara LukasBerglund ( Också Robinson-deltagare) På  Akuten på Huddinge
Snabb diagnos och 10 dagar Dalacin Förhoppningsvis kan jag visa mig på
pressvisningen 20 Mars Robinson 2009
Så den kommande veckan ska jag enbart kurera Så jag nockar med mitt vackra (vanliga) ansikte sen! Blogga natuligtvis mycket mycket mer!
Sakna den där killen som jag så förälskad i (han vet vem han är)

Puss Jossan



Kommentarer
Postat av: Thomas

Du missade sista båtmässan Josephine! Det verkar som om du hade rätt trevligt ändå på trapphusfesten.

Vem är det nu som du kärat ner dig i?

2009-03-09 @ 07:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback