Känns som igår



Men det va ett tag sen..
Henrik Henkeponke Olandersson
Saknar han så fantastiskt. Man får skriva om sitt X
När jag tänker på mitt X är det alltid Han.. Det är en mycket speciell kontakt vi har, det kommer vi alltid ha.
Ibland kanske man lämnar för att Kärleken är så stark. Den tar över hela situationen, vardagen, känslorna.. men så här i efterhand kan det verka Jävligt Fel
Du är min Henke 4-ever


Micke åkte och hämtade dig.. När jag höll på att längta ihäl mig (eft 5tim)
Skulle ha en nice båt-helg med Fam Kauppi Men saknade bara Henke Kopplade av när Kyssen kom.

Puss Jossan

Kommentarer
Postat av: Roffe

hej - vad alla är så snygga - söndag det är arbete i morgon - nästa lördag Robinson fest med alla brudarna.

2009-03-15 @ 23:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback