Jag är beroende av havet



Det mest fantastiska är när första snön kommer, sen kan jag inte mer än i max 2 veckor njuta av den kalla vintern, jo visst är de underbart när iskristallerna lyser i en strålande sol, men oftast varar de inte.
Nej Jag vill byta ut iskristallerna mot kristallklart hav salt smak och läkande i för kroppen och själen
Kraftigt avis på Tv4 fotografen Daniel Ohlsson då jag läste att han idag kvart i 1
"Bor i turkost vatten"




PERFEKT JOBB SNÄLLA FÅR JAG BÄRA DINA KAMEROR

Puss Jossan

Kommentarer
Postat av: Thomas

Du Josephine! Att vara beroende av havet och salt vatten är du inte ensam om. Även jag känner av det och tänk då att jag varit utan båt i över fyra år nu. Tar alltid chansen att åka med nån jag känner eller så får det bli kustbesök med bad när vattentempen tillåter.

2009-03-11 @ 18:33:49
Postat av: Thomas

Har ju växt upp vid Ångermanälvens strand och Höga Kusten. Men det har jag väl talat om för dig.

2009-03-11 @ 18:35:00
Postat av: Thomas

Godmorgon, ser att du inte har tagit bort det. Puuuhhhh!

2009-03-12 @ 10:10:12
Postat av: majken myren

Havet är djuuuupt//och vackert!!Du oxå!!min älskade dotter..mammamuuu!!

2009-03-12 @ 16:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback