God Morgonsol

Härligt att vakna på morgonen av att solen lyser in! På med kaffe upp med Leo fixa frukost, iväg med Leo till skolan. Kollar in vädret på morgon tvn och konstaterar att södra delen av sverige ska få uppåt 10-12 grader..
Åhh nu är det dags, snart är det vår! Det doftar snart vår och med det kommer vår känslorna!!
Nu vill jag Bli kär.

Tis 31 mars:
Snart ska jag väcka min fruga Annika (min bästa vän) Vi bor ju vägg i vägg, kaffe, macka..
Kl 9.30 ska vi till Akademikliniken hämta Regina. Beräknas lämna kliniken senast 11.00 sen dags för en lunch i Solen
Bloggandet tar mer tid än vad jag kunde föreställa mig, och det är Jätte Kul så jag måste fixa en liten mini pc som får vara trogen travel-partner i väskan, En rekomendation någon?
Kl 17 ska jag möta Sofia Persson (Expressen) på en "Grekisk krog" någonstans i stan. Älskar alla intervjuer med henne
Ses snart igen

Puss Jossan



Frugan & Jag

Kommentarer
Postat av: Anna Lundh

Saknar söta sofia =)

2009-03-31 @ 13:05:23
URL: http://annalundh.se
Postat av: Anonym

Jag har precis köpt en iPhone, bästa jag vet. Jag rekommenderar den varmt. Ha det

2009-03-31 @ 16:39:37
Postat av: fred

grym blogg vill jag börja med att säga! :)



angående tips på mini-pc...

det finns ju massa att välja på, men se till så att du köpern en med fullt tangentbord. de flesta mini-pc har inte å,ä,ö vilket är ett måste? :)



mitt enda tips :)



hare bra

2009-03-31 @ 17:15:08
Postat av: stalkern :p

Hej Jossan!

Köp en macbook.. kanske inte den minsta i stan.. men mac är svårslaget.. sjukt snyggt och behändigt.. Har även en Iphone som en av dina andra läsare.. sjukt underbar telefon.. men vettesjutton om den är så rolig att blogga med.. aja



puss och kram skum banan :p

2009-03-31 @ 19:36:13
Postat av: Robinson-Jossan

Å Ä Ö va nåt jag inte tänkte på



Tack ;-)



Puss Jossan

2009-03-31 @ 21:03:35
URL: http://pussjossan.blogg.se/
Postat av: manman

känner som du...B

2009-03-31 @ 22:06:27
Postat av: Robinson-Jossan

Fred...

jag har kollat runt lite bland mini pc med nordiskt tangentbord, hittade inte så många? har du några bra förslag?



Puss Jossan :-)

2009-04-01 @ 07:45:57
URL: http://pussjossan.blogg.se/
Postat av: Thomas

Har du varit på Elgiganten och tittat?

Har ju en son som jobbar där.

2009-04-01 @ 11:14:03
Postat av: Anonym

lebb?

2009-04-13 @ 11:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback