Gälar



Har Legat i badet nu i 1 vecka, utvecklat nya andningsorgan Gälar!
Vilket innebär att jag inte behöver andas med munnen..Huumm
Om 1 vecka ska vi äntligen få ses igen! Hela Familjen "Robinson-Familjen"
Min Fru har tjatat om att få hänga på ut med "familjen" Men jag försöker förklara för henne att det är bara Vi Tappra som kommer hänga ;-) MEN min lovely..bara till en början.. så vi hinner göra våran Träsk-Hälsning Det är ju den man saknar liksom, sen får du vara med. Möt upp mig på stan vid 4 tiden så vi kan dela taxi hem (kanske du får sova brevid mig) om jag inte har somnat i taxin hem Full och saknar en bubbelpool..

Tack För att du finns

Puss Jossan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback