Första av elva Robinson

Igår var det två pressvisningar, det kändes helt overkligt att det ska börja nu.
Men nu drar det igång. Första gången jag såg avsnittet, stirrade jag mig blind på bara mig själv, självkritisk som jag är, tyckte jag såg alldeles för rund ut, blek, osminkad, allmänt ofräsch.
Vi fick inte ha med oss mer än två tröjor, en underdel, strumpor, skor samt underkläder.
Jag valde sportbh pågrund av min stora byst, ingen soltopp och det var ju tur med tanke på att vi hamnade i ett träsk (ingen bikini behövdes).

Det var mycket som inte visades, alla kalla och blöta nätter. Tom filmteamet pallade inte vara kvar i träsket.
Jag och Erika var dom som splittrade tio-gruppen, pågrund av att vi båda  tyckte mycket om "Blomman" (Erik Blomqvist).
Han var smart, skedade sig till ett förtroende hos oss två starka personligheter, fick oss att tycka mycket om honom (vilket fortfarande gör).

Jag kände mig ovan med kamerateamet, det märks, känns som jag gömmer mig från kameran hela tiden, ovanan släppte helt efter att jag blev magsjuk av ostronet. Jag sket fullständigt i var kameran var någonstans, så fort jag tog bort handen från ansiktet, var en kamerajävel där.
Min taktik var att när jag skulle kräkas tog jag med en plastflaska med färskvatten, för att jag visste att kamerateamet inte filmade när jag höll i plastflaskan, vi skulle fylla våra combatvattenflaskor med färskvattnet.

Jag kräktes upp mer eller mindre allt vatten i cirka två dagar. Lagom till plankan. Men fan jag klara det!

IKVÄLL SKA VI FESTA I STAN, HOPPAS VI SES!

Puss Jossan


Kommentarer
Postat av: Isa

Träsket var ju då fan inte direkt hemtrevligt om man säger det så!;-)

2009-03-21 @ 22:03:35
URL: http://isabellatomaa.blogg.se/
Postat av: Thomas

Satt klistrad och glodde! Att du skulle klara plankan var solklart för mig. Det där om svartsjuka osv. är ju bara trams väl?

2009-03-23 @ 07:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback