Otrohet

Vad är det som får män att tro att det är helt ok att vara otrogna med en eller flera kvinnor, ljuga för älskarinnan sin fru, flickvän sen tro att kvinnorna ska skydda dom, hålla dom bakom ryggen lita på deras lögner inför nästa kupp.

Jag kan tänka mig att dom kvinnor som fortfarande lever på hoppet lögnen att mannen i fråga ska skilja sig eller göra slut fortfarande skyddar sin älskare, där av hamnar mannen i ett moment 22 där han inte kan sluta vara otrogen pga rädslan av att det ska komma fram och förstöra hans äktenskap

Så föds otroheten

Jag tror att det finns lika många otrogna kvinnor som män, på jobbet, med grannen, med hon i butiken, på klassresan, konferens, firmafesten, julbordet... you name it

Ska skynda till AkademiKliniken...Skriver mer snart..

Puss Jossan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men kära nån.

Du måste väl ha intyg om att allt inte är som det ska med dig. Varför vill du sprida misstro och misär åt alla håll och kanter?? Mår du bra av att göra så?? Vad verkligen borde göra är att ta dig samman och tänka, du sårar dina nära och kära, vänner och bekanta. Tänk tänk tänk

2009-03-30 @ 15:24:00
Postat av: Patrik

Måste säga att du ser helt underbar ut och verkar super trevlig! Lev livet nu och lycka till med allt vad det innebär!

2009-03-30 @ 16:31:48
Postat av: Anonym

Är det nån speciell du tänker på?

2009-03-30 @ 23:44:44
Postat av: Robinson-Jossan

Ja det finns en mycket speciell person som jag tänker på. Lite därför tankarna snurrar och jag ville skriva. Inte bli påhoppad av (nån) som tror sig veta.

Tack för att du frågade



Puss Jossan

2009-03-31 @ 00:01:21
URL: http://pussjossan.blogg.se/
Postat av: Thomas

Bra skrivet om det här med otrohet Josephine!

2009-03-31 @ 07:15:36
Postat av: Burak.S

detta leder till otrogheten tycker jag om att när personen vet inte vad dom vill i sitt liv så födds man en player dvs :)



// Burak

2009-03-31 @ 18:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback