Dont tell... lets keep it a secret





Ett hemligt förhållande? en oerkänd flickvän? Jag respekterar att man inte vill ha sitt namn eller bild på min blogg.. så vi kan säga "Lasse" trist att din vän blev så arg över mitt inlägg (som är borta nu) kanske inte vill bli omnämd pga deras arbetssituation..eller kan det vara privat? Va vet jag? Gör detta detta till ett "Förlåt mig" inlägg eftersom det var inte meningen att trampa på någons tå. Jag är då den personen som vill och är stolt över mina bekanta, men åter igen då så va de ju bekantas bekanta, Men faktum kvarstår att de va en märklig tillfällighet att...ja va ska vi kalla han då "Fejjan-killen" kände "Lasses" bästis. Världen är bra lite i alla fall
Puss o Kram
"Liza"









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback