Det är synd att splittra "Robinsonandan"

Svartsjuka fruar Misstänksamma män, Billing kommer med natt-tåget, några ska ta med sina fruar (???) Kommer kanske en och annan vän syster bror katt hund. Det tappar lite charmen när det inte bara är Vi deltagare i alla fall till kvällen när man äntligen får träffa ALLA ( ja tyvärr inte Billing)

Fredag Blir det pressvisning på Linnég intervjuer soft lunch sen ska det festas på kvällen 19.30 på Hard Rock där rockar vi loss tills det blir dags att dra till Village i Robinsonanda, men alla nyfikna och misstänksamma ska natuligtvis med om de känner sig manade. Jag tar i vilket fall med mig min Fru, men delar henne med fler precis som jag ;-)
 
Puss Jossan

Kommentarer
Postat av: Thomas

Varför ska dom vara så sotis då? Så klart att det inte blir samma stämning när släptågen är med.

2009-03-19 @ 12:18:06
Postat av: lina

hej hej.

Ska du vara med i Robinson, vad kul en känning från min stad också, erik=) KLart man ska följa!

2009-03-19 @ 14:36:25
URL: http://lineen.blogg.se/
Postat av: Robinson-Jossan

ja lite trist att släptågen är med...



Hej hej Lina fin blogg. Vilken Erik? vi har ju Billing Blomberg Rydberg

Alla lika sköna iofs



Puss Jossan

2009-03-19 @ 21:19:44
URL: http://pussjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback