" De va bättre förr"



Jag år

Va de bättre förr? Vet inte riktigt, jag tror för min del att jag har valt bort vissa delar för att bara komma ihåg de som gjorde mig glad. Värmland morfar (doften av Ettan snus) fiska Patrik Ullnert (min vapendragare) Shetlandsponnyn på "Ammestorpet" smultron mammas gröna Toyota Parken Min första Kärlek (jag va 16 år) Andra saker minns man inte eller har valt att glömma..Oj det låter dramatiskt! Jag tror det va de vissa stunder, men som en känslig person och med ett uttryck i släkten att "jag har ont i nerverna"
så blir det aning dramatiskt vissa stunder med all rätt
En stor vändning i livet va ju när jag Blev gravid, ung mamma tonåring själv lite förvirrad..men med fantastisk hjälp av min mor.
Nu va de snart 20 år sen grav testet visade positivt. Ut kom Regina!
Och nu undrar jag hur kommer hon minnas sina första 19 år



Jag och Regina 2008-08-08


Kommentarer
Postat av: mamma muuu

visst var gröna toyotan ok jossan,men gröna mazdan

vi köpte av tore skogman,den var ju både billig&snygg..

2009-03-08 @ 03:41:51
Postat av: Thomas

Bra skrivet Josephine! Undrar jag också om det var bättre förr. I bland så tycker jag nästan det.

2009-03-08 @ 16:16:22
Postat av: majken myren

jag läser detta om&om igen ser smärta men oxå styrka!!jag blir oxå ledsen!!men vet att både du&jag inte ger upp så lätt!!Typ"aldrig!!"Regina kommer att ha många fina minen..kram mammamuu

2009-03-12 @ 16:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback