De pirrar i magen..

...När jag ser Reprisen tom, Minns lukterna vännerna. Fan jag längtar tbx.. längtar till Alla tom Bea haha
Men mest längtar jag efter Christian innan sammanslagningen, Fan vilken go man en underbar kille. Synd att vi inte hamnade i samma lag ( eller tur;-)
 Allt ni läser om han på nätet om hur dryg han är, mullig mansgris, självgod, paktledare.. Är sant.. sorry Chrille Alla gillar de inte SOM Jag Puss

Ang Naken bilderna eller faktiskt toppless bilder. Det va på en Öde strand på Skiathos stranden heter Lalaria och är den 6 vackraste i Världen. Jag va där med mitt sköna X Stefan Tenglin på kärlekssemester, en helt underbar sådan. Vi är mycket goda vänner fortfarande (trots att han har sin carolineettehag.blogg.se) Hon hatar mig for sure, han får inte ens kolla "Robinson2009" För jag är med....

Hoppas han slutar springa i ekorrehjulet snart så han kan leva!! Ja Må han Stefan. T Leva


Det va på denna stranden



Stefan Lägger till "Bästa killen"



Så lite mer Privat från den resan



Puss Jossan

Kommentarer
Postat av: Jonas





hej!



såg robinson för första gången igår...o läste idag om dina toplessbilder....o var ju tvungen o googla ;)



du har verkligen inget o skämmas över....grymt fin kropp....o förbannat fina bröst, hehe ;)



önskade man såg mer än bara en toplessbild på dig



adda mig gärna om du vill :)



kram



Jonas

2009-03-29 @ 14:03:47
Postat av: Maria

Du e vacker och unik. GLÖM ALDRIG DET.

puss maria

2009-03-29 @ 14:55:10
URL: http://marialovestory.blogg.se/
Postat av: URK

Du är verkligen inte snäll när du förstör någons förhållande och förtalar. Lägg ner och gå vidare.... behandla andra som du själv vill bli behandlad annars blir det ju bara skitkastning. Var glad för det du har och se till framtiden istället för bakåt. Bara ingen uthängning av andra!

2009-03-30 @ 13:29:16
Postat av: Anonym

Nä, Jossan! Det där var lågt. Intrigera inte för då slutar jag att läsa din blogg.

2009-03-30 @ 16:22:25
Postat av: Anonym

Jag håller med! Respektera att vissa män är upptagna, och framför allt, respektera oss andra kvinnor!

2009-03-30 @ 22:48:20
Postat av: Carro

Underbart att det finns fler som känner som jag gör, varför hugga mej i ryggen?? Har väl aldrig gjort dej något, eller? Läs och förstå vad folk menar. Oavsett om du inte tycker det är din ensak eftersom du är singel. Man gör inte så när man från början vet att den här killan är paxad! Inte snyggt jobbat! Blev besviken på dej, Jossan!

2009-03-31 @ 14:02:13
Postat av: Anonym

Usch!Vissa kan kliva över lik för att få njuta själv.

2009-04-02 @ 11:44:19
Postat av: E

Löjligt o ens skriva negativt. Detta har trots allt hänt, bilderna är vackra. Glöm ALDRIG en sak, alla bär vi med oss minnen från ett annat förhållande. Varför ska man dölja det, inte fan kommer jag gräva ner minnena som gjorde mig lycklig.



Tycker inlägget var fint. Du tycker om honom och blickar tillbaka, VEM FAN GÖR INTE DET.. Inget onaturligt

2009-04-10 @ 17:25:35
Postat av: Maria

Paxad? Slänger in en liten text som jag tycker är väldigt passande för vissa:



Man kan äga..äga guld och silver

men inte en människa.

Man kan äga..äga guld och silver

men inte en människa,

inte en människas känslor.



Jossan = Me love you

2009-04-11 @ 10:09:22
URL: http://marialovestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback