Allt är på låtsass


Det finns så många människor som äter upp all energi som vi mödosamt producerar! och med vilken rätt? Ingen rätt! Man kan inte säga NEJ lägg av! jag har inte lärt mig?. För dom märker det inte, vet inte om att deras Vampyriska sugande drar musten ur en...
Allt är inte på riktigt, de är bara på låtsas. Det slår mig varje dag nu! Jag har avslutat 2 nej 3 relationer idag!

Man 1 som jag har haft kontakt med sen i sommras, mysig trevlig snygg. Vår relation började då Jag och Andreas hade ett 8 v uppehåll. Ville jätte gärna träffa han men efter ett par veckor (asså de va en nätetFacebook-relation) inte speciellt unikt, alla har de "Låtsass vänner" kröp de fram att han hade tjej, URK..Nu har dom nu en nyfödd flicka URK
Men Det va mitt fel! De Mig han blev sur på, eftersom jag drog mig ur iskallt nu i helgen.. ville inte i fredags..Inget är på riktigt Allt e på låtsas

Man 2 Den fina Den Vårdande Mr V. Jag känner mig som en jävla skolflicka som ska lära mig minsann, Lyssna på Farbror Läraren, men konstigt nog så får man en obehags kännsla av att Mr Läraren tycker att undervisningen med mig är korkad, meningslös, han vill inte alls va där. Det är som att allt han gör, säger är bara för egen vinnings skull. Men han vill få mig att tro Allt är För min skull Hjärtat! "Jag bryr mig"  HA ..Så gång på gång Kommer det Sarkastiska gliringar som lindas in i ett " jag vill dig bara väl"

Relation 3 Är ett äntligen eget beslut ang mitt jobb

Zip zero Klart Slut Känns Bra.. inget på Låtsas mer

Kommentarer
Postat av: Thomas

Men lilla Jossan, du får inte vara så blåögd ju?

2009-02-25 @ 07:57:09
Postat av: Angela Monroe

Gummz! Gör som jag - lägg ner männen och satsa på DIG! Ställ dig framför spegeln och ge dig själv en uppmuntrande komplimang, varje dag.



Syns på fredag. Puss på däj.

2009-02-25 @ 22:55:46
URL: http://angelamonroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback