Drinking...


Idag ringde Viggo och började prata om sina jäkla projekt!
Och jag lyssnade snällt (som alltid) men tillslut orkade ja fan inte
-Du Viggo! de händer fan aldrig nåt med dina planer!
Du bara snackar!!
(Viggo börjar skratta)
ut brister!
FAN va bitter du låter!
VA! Jag?...Jag e fan inte bitter
JO... Och Du låter Bakis som fan!
Jag blev stum.. spännde läpparna! Eh.. Jag har sovit dåligt som fan!
Viggo bara skrattar
Ha ha ha ha
Jag ser rakt igenom dig jag känner dig...
Ja fan jag e ruskigt Bakis... Va ju hos Veikko åt thaifood igår tog några glas vin.
Ja...Jag är super bakis och Ledsen i dag..


Jag e ny separerad.....








Kommentarer
Postat av: Thomas

Men du Josefine, drick inte så mycket va?

Dela med mej i stället.

2009-02-20 @ 11:17:10
Postat av: Jossanpossan

somliga dricker för att döva.

idag dricker jag vin till underbar mat ;-)

Pussjossan

2009-02-20 @ 17:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback