Trösta sig med män?

Hur ska man trösta sig med män?? Det kan bli ett farligt ämne.. Nilson eller vem du nu är? Tipsa!..En farlig våg om man ska vårda sig på andra sidan med en "psykoterapeut"
Män är ju ett måste! för en hetrosexuell kvinna eller homoseuell man. de ska ju inte vara en börda i vardagen.
Jag Älskar Mina Män
På dig låter det som ett problem.. Att traska in i osunda förhållanden kan resultera i svåra lidanden för båda parter.
Att traska in i förhållanden där Kärleken inte är besvarad av den motsatte gör Ont..

Ont de gör ont, de gör ont.. Gör ont en stund på natten men inget på dan!

Puss på dig "Nilson"
Jossan


Kommentarer
Postat av: Anna Lundh

Jossan possan stå ut nu =)du är stark du klarar dig utan dom! snart snart kommer jag och livar upp estockholmo tillsammans med er. Upplägget inför fredagen är helt toppen. Förstaklassig. Längtar helt sjuuuuuuuuukt mycket tills vi sitter och skålar allesammans ;) bara dagar kvar nu. PUSS

2009-02-20 @ 23:17:25
URL: http://mizzsunshine.blogg.se/
Postat av: R

I love you.

2009-02-20 @ 23:35:07
URL: http://tulsa.blogg.se/
Postat av: Angela Monroe

Hej Joss!



Nu har jag också gett mig in i bloggens värld. Ska pimpa till min sida lite snart så att den blir lika hot som din. Tur att man e grafiker....eller inte...för det blir prestationsångest att det måste se så jävla bra ut alltihopa att inget blir gjort. Feel me? Jag har i alla fall länkat in din blogg till min blogg och jag tänkte du, bloggproffset, kunde göra det samma från din. Ellä?



Puss!



A

2009-02-22 @ 11:17:11
URL: http://angelamonroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback