Stefan, varför?

Jag vill ju inte liksom påstå att vi deltagare var speciellt snygga under inspelningstiden. Men att lyckas få en bild på allihopa där vi ser ut som idioter hela packet är det nog inte många som lyckas med. Förrutom fotografen Stefan Söderström. Det hade vart en sak om det bara vart t. ex. jag som såg ut som skit. Men bilden här nedan är verkligen bland den värsta jag sett på allihopa. Inte nog med det. Igår hittade jag den i Expressen och det är verkligen inte första gången dem använder den bilden. Och det är ju inte som att Stefan Söderström är en liten pubertal praktikant som inte lärt sig hantera kameran ännu. Han kan ju liksom ta bra bilder med. Så jag undrar; Stefan, jävlas du eller var det havssaltet som fick ögonen att imma igen?


Välkommen till Idiot-Robinson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback