sååå lågt....

Jag bli så fruktansvärt förbannad när jag går in på tv4.se och läser på robinson-"forumet" snacka om robinson. För det första, hur i hela helvete kan man använda MIG dotterns namn för att skriva kommentarer om mig?

mamma jag skäms nu, Regina.

Så såg ett av inläggen ut i forumet. Okej om folk tycker illa om Mamma Josefine när programmet börjat men det har ju inte ens visats så mycket som en jingle för programmet. ÅÅååhhhh, jag blir så arg.

Vet att ingen kommer att läsa detta mitt uppe i min frustration med tanke på att Mammas blogg behövde stängas ner, men jag måste verkligen få ur mig allt.. Sen skriver folk att hon endast var ute efter kändisskap genom att söka till Robinson 09. DET VAR INTE ENS HON SOM SÖKTE TILL PROGRAMMET! Det var för fan jag dotter Regina och min pojkvän Isak som anmälde henne när hon var på landet. Folk kan vara så fruktansvärt okänsliga! .

Hoppas verkligen att alla fördomar kan lägga sig till programmets början.
Ush.

Kommentarer
Postat av: jossanpossan

Ja JÄVLAR vilket Drag de va på "snacka om Robinson" gumman...

Men de gör inget... Jag kan ju inte knacka dörr för att visa hur Omtänksam kärleksfull jag är!

De finns en baksida med ALLT...

De viktigaste för mig är att NI MINA BARN vet vem jag är.. Ni vet var jag står och att JAG ÄLSKAR ER!!

Visst Får man Hjärtklappning när "folk" skriver elakheter! Men dom är nog mest RÄDDA för att bli avslöjade själva..

SORRY om jag ändrade inlägget..men de va du som skrev & DINA känslor Snäckan.. Jag Älskar DIG..

Mamma

2009-02-09 @ 21:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback