Pratat med mitt X i Dag

Om man tänker så mycket så ofta på en person Ska man glömma då??

 Varje gång jag tänker på att han sa
Jag Älskar Dig Får jag en klump i magen Ska man lämna den tanken då??


De va ett tillfälle på en fest i Kummelnäs....
Jag ligger och halv sover i hanns knä! Han smeker över mitt hår och viskar Jag Älskar Dig
Jag slog upp ögonen ser rakt in i hanns, ler och konstaterar Min Stora Kärlek
Men så va tydligen inte fallet..............

Det har varit slut nu i 2 år... Han har sin Nettan..... En jätte söt tjej (kvinna)
NEJ jag e inte bitter!!! (lite ibland)
MEN trots de önskar Jag (av hela mitt Hjärta) att dom får de som vi hade de...HELA livet..

Men de här e min Blogg.. så en hyllning till 2004 när VI träffades



Mmm.. Turkiet va..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback