Malou vad vill du ha ut av din intervju??? kl 10.30 måndag fm

Du ställer följdfrågor, avbryter!... byrer fil i hög hastig het.. jag får aldrig höra vad Liam ville svara på din fråga innan du ställt en NY??
Läste om hanns bok i kvälls tidningen igår och var så nyfiken på denna intervju??
Men det kändes som du var ute efter nåt helt annat...
Brott.....Brottsoffer?? jätte intressant
Men....Vem är vad???
tycker inte att du lyckades få fram ditt budskap! Synd att inte Liam ville träffa ett av sina brottsoffer..
Synd att Liam regrigerade i sina svar och blev provocerad av dig... (men jag förstår han)
För mig Va det en För osammanhängande intervju, där hela budskapet försvann i dina tvära kast i frågeställningen.
jätte synd! för de låg mig nära....

Jag tror att det finns en ådra kvar i blodet som är svår att glömma sudda det finns alltid en anledning till handling

Nu ska vi läsa INSIDAN av Liam Norberg

Kommentarer
Postat av: Regina

Bra där! Få ut aggressionerna! Kul att du skriver om lite vardagliga grejer och inte bara lägger upp bilder söta mammasen!

2009-02-02 @ 12:51:21
URL: http://tulsa.blogg.se/
Postat av: Jossan

Klart som korvspad

Måste mjukstarta lite



Puss

2009-02-04 @ 11:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback