Hopp och Förtvivlan

Ena veckan skrattar jag, andra veckan gråter jag!
Jag kastas mellan hopp och förtvivlan Studsar som en gummiboll fram och tillbaka mellan lyckan och sorgen

Det är Han som gör mig sådan här. Han kan få mig att må så bra. Han gör mig lycklig. Sedan gör han mig illa igen och jag deppar ihop. Det är fruktansvärt jobbigt! och det borde inte vara så här. jag borde ändra på det, men det enda sättet är att säga till honom
Jag vill Inte träffa honom mer!
Men kan jag det?(nej) jag tänker det varje gång jag deppar, när han är någon annanstans, men så ringer han eller messsar! Då är allt underbart i några veckor och jag får upp hoppet.

JAG ÄLSKAR honom,
och drömmer om att vi ska flytta ihop och bli ett par på riktigt. Det är ju honom jag vill leva med! MEN.. allvarligt talat!
Hur ska det gå till? Han är en orolig själ en rastlös person och jag tror han är livrädd att binda sig.
Han vill ha mig fast ändå inte. Jag vet inte om han älskar mig? eller bara tycker om mig?
Han bryr sig väl? Annars skulle han ju inte komma tillbaka gång på gång? eller är det pga Bra Sex? kanske för att hans dotter trivs med mig?
Mina vänner Bästa väninna säger skippa honom! Dom ser hur "kasst" jag mår när han försvinner....Dom har rätt!

Jag borde ställa krav på honom Säga att jag orkar inte fortsätta på de här viset! Jag vill inte må bra i några veckor och sen må skit kasst i några veckor. det är fruktansvärt slitsamt..

Nu har det gått några dagar.. Han har inte hört av sig Det började på Alla Hjärtans Dag.. det kommer kanske gå några veckor som vanligt, när vi väl pratar kommer han säga att.. han behövde vara för sig själv ett tag.. men den här resan är slut NU..

Jag vill inte mer! Det är Slut! Kan inte vakna varje morgon och tro att det är igår! Måste se framåt!
När jag somnade i natt...
VISSTE jag att de känns bättre i morgon..

Puss Jossan


Kommentarer
Postat av: Nilson

Snälla du! Är det inte snart dags att gå till en psykoterapeut..så du slipper trösta dig med män!!!!!

2009-02-20 @ 18:10:05
Postat av: Elin

Hoppas det ordnar sig! kram

2009-02-20 @ 18:21:33
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: Jossanpossan

Tack Elin.

Det är positiva tankar som rullar nu!

Fin Blogg du har.



Stor Kram

2009-02-20 @ 22:44:27
Postat av: Thomas

Bra Jossefine. Ta inte tillbaka han nu utan hitta dig själv först.

2009-02-22 @ 12:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback