Vad var det jag sa nu då?

En lång intervju men Ylva på Sturehof i går, hon är ju för go den kvinnan. Och i kväll ska jag träffa en goding till Sofia.
Vi ska äntligen ta den där Greken i munnen och njuta...hihi

Igår efter intervjuen träffade jag Christer, en gentleman, vi åt gratinerade havskräftor och sniglar and some wine. hans dotter Angelica skulle ha kommit förbi och morsat, men fick förhinder men hoppas på en ny chans.

I morgon ska jag till Tv4+  och spela in "Kattis & Co" så det blir tyvärr inget landet med min fruga Annika och hennes sköna päron. Men jag får tillfälle att faktiskt vara med min mamma och mina båda barn samt Isak


Glad Påsk



Puss Jossan

Kommentarer
Postat av: selle

Tja jag undrar vart du har ditt ursprung ifrån:)

2009-04-10 @ 14:18:07
Postat av: Gentlemannen

Ha en skön påsk vi höres snart

2009-04-10 @ 23:16:36
Postat av: The Man

Hej,

gillar din blogg och följer den. Såg att Mika satt upp en blogg också, www.mikasvensson.se



/TM

2009-04-11 @ 01:40:04
Postat av: The Man

hmm...mikasvensson.com skall det visst vara...

2009-04-11 @ 01:42:17
Postat av: Anonym

Hej Selle.



Min far va i från Juggelandet

Puss Jossan

2009-04-11 @ 19:20:22
URL: http://pussjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback