Utkast: Läs chatten ...

Läs chatten på Expressen

Artikel om av hoppet



Vad är det för mening att tävla om inte alla tävlande har samma förutsättningar? Jag visste inte hur det var för dom på stranden egentligen förrän programmen visas nu! och jag kan inte låta bli att tycka det är skit orättvist.
jag hade klarat mig mycket länge på starnden dessutom om jag hade fått ris, bröd, kött och fisk som Christian fixade.

FUSK ;-)
Jag lämnade träsket pga min infektion och feber! ja fasiken tjejer vet kanske hur de är att ha en svamp infektion, för killar kanske det blir svårare att förstå. Jag framstås kanske som att jag ger upp, inte pallar träsket längre, vilket iofs är sant. Men det värsta var min klåda i ja ni fattar var. Linda Isaksson kom och tittade mig i ögonen och sa,
 Du pallar inte längre va? Du ger upp? Hum ja men inte så!(säger jag) jag ger inte upp för att det är jobbigt i träsket, utan att jag har så ont och min kropp mår inte bra! Då säger Linda Isaksson
Då måste du säga det innför hela svenska folket att du har Svamp

Det gjorde jag och hoppades på att det inte skulle låta föör dumt. Men om jaja då får det vara så!
Efter att jag kom till Resorten va det bara timmar kvar tills jag skulle bli ännu sämre. Flygresan hem va ett helvete! Det värker i nedre magen, klåda feber. När jag kom till SWE så va jag sängliggande i 3 dagar med hög feber sen in akut och fick konstaterat att jag hade en dubbelsidig äggledarinflamation. Så det va väl tur att jag nån stans tog beslutet att lämna.

MEN
.... hade jag inte bott i skitiga träsket hade svamparna inte attackerat, jag hade inte fått avbryta! inte fått äggledarinflamation vilket kan göra en kvinna steril

Jag hade vunnit

Så med så mycket fusk i strand laget, kan man hoppas att ingen av dom vinner (jag vet)

Puss Jossan

 

Kommentarer
Postat av: Tiny

Aj jäklar, äggledarinflammation är allvarligt! Pinsamt att behöva säga i TV att man har svamp, men jag lovar att det inte lät så illa! :)

Kramkram

//Tiny

2009-04-12 @ 21:08:52
URL: http://tinyz.blogg.se/
Postat av: Robinson-Jossan

Tack vännen

Ja jag hade 10 sek på mig att bestämma om jag skulle säga det



Puss Jossan



2009-04-12 @ 21:28:27
URL: http://pussjossan.blogg.se/
Postat av: Under Cover

Det var ändå bra att du sa det, så man fick veta att du verkligen var sjuk. De hade ju inte visat det så man fattade det innan. Förstår ju att du var tvungen att hoppa av p g a sjukdom och inte för att du bara gav upp.

2009-04-13 @ 10:38:40
Postat av: Michaela Aldén

Hej Jossan!



Då man läste chatten med dig så skrev du att man gärna fick fråga vad man ville, och att du kunde vara personlig. Så därför undrar jag om du har silikonbröst eller om det är äkta vara?



Frågar bara av ren nyfikenhet, avgudar kvinnor som har välformade bröst och tycker att du förmedlar bra självförtroende och girlpower på ett bra sätt!



Kram Michaela

2009-04-13 @ 10:58:38
Postat av: Malin

Hej! Usch för den där Linda Isaksson!

Tråkigt dock att du inte är kvar men du har mitt fulla stöd och förståelse. Va dåligt du måste mått stackare. Skönt allt bra med dig nu.

Kram från mig =)

2009-04-13 @ 13:01:02
Postat av: David

Mycket tråkigt att du var tvungen att lämna programmet. Blev liksom mycket roligare med dig! Hälsningar från Vårby

2009-04-13 @ 13:29:58
URL: http://davidappel.wordpress.com
Postat av: Cissi

2009-04-13 @ 13:37:53
URL: http://ryds.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu har jag frågestund i min blogg! Fråga något :) / www.ryds.blogg.se

2009-04-13 @ 13:37:57
Postat av: josse

jag ville se dig i finalen :)

2009-04-13 @ 15:02:36
Postat av: Robinson-Jossan

Hej Michaela



Ja det är silikon, silikon gelé mjuka välformade väldigt naturliga ;-)



Puss på dig Jossan

2009-04-13 @ 16:10:43
URL: http://pussjossan.blogg.se/
Postat av: Robinson-Jossan

Hej Josse



Ja det hade du om jag inte hamnat i träsket..



Stor Kram

2009-04-13 @ 16:12:53
URL: http://pussjossan.blogg.se/
Postat av: Thomas

Klart du gjorde det enda riktiga!

2009-04-14 @ 08:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback