Sniglar Ostron & Cargel


Jag testar banan på Cargel.

Ännu en skön kväll på Sturehof. Denna gången med min familj! Min underbara familj. Regina Leo och Isak
Vi käkade Ostron (för Isak & Leo) 1:a gången Mmmmm smarr! Trodde först att jag skulle bli äcklad efter min magsjuka från Robinson-träsket då jag blev magsjuk av ett vild Ostron, Men så va icke fallet. Så Christer Funk My man jag är på med Chanpagne Oston på Elverket.

Gårdagen va nog en av de roligaste på länge! Först Spelade vi in Kattis & Co på Tulegatan, Med inriktning utseende. Det blev jätte bra och det roligaste bästa var att jag fick träffa Petra Mede Jag är ju en fan av henne! Älskar hennes humor mimik. Ville mest bara krama om henne för hon va så go som hon verkar (ja nästan bättre)

Måns Herngren var huvud gäst och jag måste hålla med Kattis att han är mycket snygg! en sexig man!! Så efter en lyckad inspelning med underbara människor mötte jag upp Familjen på TGIF sen vidare till Sturehof.

Vi åt och drack och drack och åt sen vidare till Cargel där vi körde bilsimulator och radiostyrdabilar. Den delen av kvällen publicerar jag i bilder. ;)



Hummersoppa & Rosé


Leo hugger in på sniglarna efter att ha testat ett ostron. (Stolt mamma)


Min svärson Isak med en kastrull musslor.


Jag med min dotter Regina.



Puss Jossan

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka fina bilder gumman.



Kram

2009-04-11 @ 19:24:50
Postat av: fanny

hej du var helt klart superbra i robinsson, tråkigt att du gav dig av men det förstår man.



Vad var det första du åt när du kom hem?

2009-04-11 @ 23:19:26
Postat av: Henrik

Du är en otroligt snygg o sexig kvinna tycker jag,synd att du orkade vara kvar i tävlingen.

I`ll lick your ass anyday =) (kollade på bilderna bara) .Ha det gott o hoppas du får komma tebax i tävlingen.

2009-04-11 @ 23:19:47
Postat av: Tiny

Bättre ostron än i träsket? hihi (: Synd att du inte var kvar längre i Robinson, men det är fullt förståeligt efter omständigheterna :D



Ha en bra kväll,

//Tiny :)

2009-04-12 @ 21:01:35
URL: http://tinyz.blogg.se/
Postat av: Robinson-Jossan

Fanny..

När jag va tillräckligt frisk va det Pizza hos gazi

Villa Fridhem i Mälarhöjden. Jag kan VARMT rekommendera den Är där alldeles för ofta.

Kraam

2009-04-12 @ 21:16:43
URL: http://pussjossan.blogg.se/
Postat av: Robinson-Jossan

Ja Tiny.. Sturehof e grymma på skaldjur



ha en skön kväll du med



Puss Jossan

2009-04-12 @ 21:19:01
URL: http://pussjossan.blogg.se/
Postat av: Thomas

Hej, har inte kunnat kolla din blogg på flera dagar.

Ser gott ut med musslor och det andra. När kommer det på TV4+? Vill inte missa det.

2009-04-14 @ 08:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback