MR Ternstedt

Jag vet at det kan bli ut tajtat om hur go Chrille egentligen är, men det känns lite nödvändigt med tanke på hur mycket elaka kommentarer det pubicerats på TV4's Robinsonsajt dem senaste dagarna. Jag tror inte ni riktigt förstår hur pass mycket TV4 vinklar oss deltagare. Detta görs självklart för att det ska bli BRA TV, synd bara att vissa ska få lida av det. Dom som älskar Christians sköna stil och citat visas inte på Webben för att han ska framstå som en lurk. Med risk för att bli lite personlig, vill jag ändå berätta att min dotter och hennes vänner dagligen följer och skrattar med honom.

Men alla har sökt till såpan och vet att det aldrig blir som man tänkt sig, så ingen idé att klaga Chille pille päron pung
Show me the money  on playland




Angela jag och mannen

Puss Jossan

Kommentarer
Postat av: kenny

Den här sången lite vin, räkor å tända ljus med sin kära......



http://www.youtube.com/watch?v=Us57tuLLuLE&feature=related

2009-04-07 @ 09:08:43
Postat av: Robinson-Jossan

Kenny de va en fin melodi men en sogsen story



Puss jossan

2009-04-07 @ 10:19:02
URL: http://pussjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback