Mot Luddis!

Godmorgon (eller förmiddag rättare sagt)!
Nu är jag vaken, nyduschad och alldeles jätte stressad! Om 20 minuter är Fredrik här och jag har inte ens strumpbyxor på mig!
Är liiiite sen,  så det blir ett kort inlägg. Alla satans strumpbyxor är trasiga så när jag kommer in till stan ska jag köpa 2pack tights och ett par strumpbyxor. Nu måste jag faktiskt klä på mig, men jag har fått låna min dotters dataväska så datorn åker med. Kanske kan skriva nåt kul från tåget om jag hinner. Men å andra sidan, vad gör man som kan va så intressant på ett tåg att jag inte sklle hinna skrkiva nåt? Haha! Hörs snart igen!

http://www.srv.se/upload/F%C3%B6rebyggande/skadef%C3%B6rebyggande/S%C3%A4ker%20och%20trygg%20kommun/ludvika.jpg
Fina Ludvika!


Puss Jossan

Kommentarer
Postat av: Laila

Hej.när jag läser olika presentationer av dig så blir jag så imponerad av alla dina yrkesarbeten som du verkar ha, allt från medicintekniker till stylist m.m, hur hinner du kombinera arbete och bloggande som man har förstått tar en himla massa tid,puuuuh!! Du verkar verkligen va en helt fantastisk Qvinna...

2009-04-02 @ 11:58:14
Postat av: Thomas

Hoppas att din tågresa blir angenäm. Om du har lite tid över så titta på utsikten från fönstret, för du har väl fönsterplats?

Ring gärna!

2009-04-02 @ 12:02:40
Postat av: Emmelie

hmm..hua..måste va snärjigt värre!

2009-04-02 @ 12:42:13
Postat av: sessan

Min lilla fina Josselina! Jag hoppas du får en underbar helg med mycket mys och gos. Skönt att landa i verkligheten iblan å bara få vara sig själv å bli ompysslad för den man är.



Det finns så många som engagerar sig i så konstiga saker. Jag tror man mår bäst av att engagera sig i personer och frågor som man bryr sig om och vill värna om ;o)



Puss

2009-04-02 @ 12:49:07
Postat av: peter

måste bara få säga att jag har alltid hatat robinson, men nu följer jag det varenda dag :D hoppas allt e bra med dig.... kram

2009-04-03 @ 02:56:06
Postat av: stalkern

puss :)

hoppas du får en fin vårdag :)

2009-04-03 @ 08:54:37
Postat av: Thomas

Kom du fram ordentligt? Akta dej för isarna däruppe!

2009-04-03 @ 13:02:40
Postat av: sandra

hoppas du får en härlig tågresa. Jag kan aldrig ta med mig dator för den sitter fast i en massa sladdar i väggen.. Lite synd faktiskt.



Ha de gött, kramar.

2009-04-03 @ 20:40:02
URL: http://weiiise.blogspot.com
Postat av: R.

Tjejen som e bra på att uppdateraaaaaaa!!!!

SKRIV NÅT! :p

2009-04-03 @ 22:35:28
URL: http://tulsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback