Jarmo för faan

Patetiska! Men Jarmo har tydligen fått ett riktigt hjärn-släpp..
Vi har ju en hemlig sida på Facebook där vi alla 18 deltagare kan skriva hemlisar mm.
Nu används den tydnigen som ett mobbing forum av Jarmo, som är fast besluten att mobba ut Christian även bland oss deltagare! Jag vill starkt poängtera att vi håller i hop alla 18. ja 17 i alla fall.. Det som hände på respektive ö äre ett avslutat kapitel, klart att vissa saker är jävligt irriterande så som att stranden laget fuskade till sig mat! Men vad ska vi göra åt de nu? Vi har ingen tidsmaskin som kan ta oss tbx.. Ha haha tror att vi skulle ändra på mycket då ;-)
Jäkla Blomman skulle inte fått Tilt i Hjärnan Tagit lag-mössan i käften och Parangan till stranden!!
Där av skulle Josephine Myrén blivit Robinson 2009 hihi

Men men Jarmo! Nu måste du som 55 åring svälja lite och inte barnsla dig mer, så gillas du som vanligt. Media har ju en bild av Chrille, dumt att strö salt i såren när vi alla vet vilken rolig och go kille denna Christian är!
Man får inte skriva så här Jarmo!!



klockan 18:07 igår 13 april Jarmos flertaliga inlägg på Christian Ternstedt Tv4 chat igår:

"rulla på din fetgris"
jarmo

"vi har skrivit på ett kontrakt med tv4 silverback skall man inte hålla det"
Jarmo

"vad är det som immar på bilrutorna när krille väntar på robinson kändisar i bilen?????"
jarmo

"vad är 1111?"
Jarmo

"intelligent??????????????
????????????????"
jarmo

"skärp dig eller gå och dränk dig. puss puss"
Jarmo


Det här känns inte moget


Puss på er så länge i alla fall.. Hoppas jag får min blogg dator idag ;-)

Jossan


Kommentarer
Postat av: fanny

Hejsan Josephine, synd att du var tvungen att lämna. Det behövdes någon som du där. En liten undran jag haft bara, varför stannade du inte kvar till utröstningen och bad dem rösta ut dig? så hade Mika inte behövt bli utröstad??



mvh Fanny

2009-04-14 @ 09:44:36
URL: http://juliussondorch.blogspot,com
Postat av: linnea

Hej! Inte för att jag vill försvara Jarmo här, men kollade in det nyss, och det kan ju faktiskt vara vem som helst som har skrivit hans namn på kommentarerna/en annan som heter Jarmo! Det betyder ju inte att det är den Jarmo ni känner. Eller vad tror du? För jag vet ju inte vad som blivit skrivit i erat fb-forum...

2009-04-14 @ 09:52:38
Postat av: Robinson-Jossan

Hej linnea



Du har helt rätt! Men han skriver samma sak i vårat privata forum .. Jag skulle aldrig blogga om de om jag va de minsta osäker



Puss Jossan

2009-04-14 @ 10:28:03
URL: http://pussjossan.blogg.se/
Postat av: Robinson-Jossan

Hej fanny



Mika hade också tänkt avbryta om hon inte blev utröstad.. sen hade jag 40 gr feber fick åka akut hem direkt hade inte klarat en dag till..De va de inte värt,



Puss Jossan

2009-04-14 @ 10:30:11
URL: http://pussjossan.blogg.se/
Postat av: maria

Din kattbebis saknar dig :)

2009-04-14 @ 10:38:28
Postat av: Thomas

Synd att det inte blev en bloggdator från Elgiganten.

2009-04-14 @ 12:00:07
Postat av: Anna Lundh

Jag tror inte det är Jarmo som skrivit då =) det är någon som kallar sig "Anna Lundh" och min adress och skriver kommentarer i folks bloggar och sen även på tv4 forumet :) tydligen har ju "jag" eller någon under namnet "anna lundh" skrivit att Raffe är snygg och sånt där. Men det är ju inte jag som skrivit. Så det behöver inte vara jarmo som skrivit alls =)



pusss sötis

2009-04-14 @ 14:25:33
URL: http://annalundh.se
Postat av: Angela Monroe

Fin bild!

2009-04-15 @ 11:49:04
URL: http://angelamonroe.se/
Postat av: Rebecca

Jarmo är bra!

men christian är ju bara för fjantig

2009-04-15 @ 23:09:20
URL: http://becccaboo.blogg.se/
Postat av: het

vilken MILF!

2009-04-17 @ 01:00:23
Postat av: Mia

Det kan ju varit vem som helst som skrivit det dära. Det är lättare än vad du tror att låtsats på nätet.



Go Jarmo!

2009-05-31 @ 18:58:34
Postat av: Camilla

En liten fråga,

Om du anser att Jarmo bedriver mobbing mot Christian så är frågan vad du gör nu? Du lägger ut inlägg som du påstår är Jarmos när du inte kan vara säker på att det är han. Ännu sämre....

2009-06-01 @ 04:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback