Godmorgon onsdag 1 April

Idag ska vi luras! Eller idag ska Man luras. Jag brukar alltid glömma och falla offer själv. Men jag ska nog fan slipa på ett bra skämt innan jag träffar Sofia Idag ;-)

Skallen har slutat värka, det var nog bara lite x-tra sömn som behövdes. I morgon ska jag till Ludvika och hälsa på min gud-dotter Caroline med familj. Vi har inte setts på hum...ja 4 år, fyyy vilken dålig gudmor jag är! men nu ska vi få en lååång helg tillsammans och jag ser så mycket fram emot de.




Men först denna dag som ska sluta med en god middag i Stureparken

Puss Jossan

Kommentarer
Postat av: Thomas

Du sover för liteå så klart det ger resultat som huvudvärk m.m.

Ha en bra avslutning i Stureparken.

2009-04-01 @ 11:18:42
Postat av: Mackan

Styren.. =) Tallinn is the shit..(Mummel.. Jag fyller år )

2009-04-01 @ 21:01:23
Postat av: VERNISSAGE

Vilken underbar konstnärinna du är. vilka bilder

Vilken underbar lekamen

Jag hoppas mitt bidrag till din vackra utstrålning var till belåtenhet.

En skönhet passar i allt.

2009-04-01 @ 23:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback