En tripp till Ryttarstadion

Vilken nostalgi..
Jag jobbade som handikapp-ridledare och drev lunch rest "After Horse" på Östermalms Ridskola 96-98 Oj va längesen!
Jag Bunny & Fredrik tog en tripp dit i stället för som alla andra lunka runt på Djurgården. Gissa om det kändes i magen..
Jag hyrde en häst som hette "Lord" 185 i manke störst (förutom K1 trummslagar-hästar) på Östermalm. Det var en fröjd att promenera Valhallavägen fram, runt Gärdet, kaknäs ut på Djurgården. Det va det minst betalda men Roligaste jobb jag haft.



Bunny sur för att hon får ligga i baksätet



Tjejerna rastar & Ryktar




Första parkett




Livia en söt tjej




Bus

Dags att bege sig till BBP.SE


Puss Jossan

Kommentarer
Postat av: Thomas

Att få lära handikappade rida måste väl ha varit skoj? De får ju mycket bättre ballans osv.

Du har missat att berätta om att du sysslat med sånt.

2009-04-15 @ 09:19:05
Postat av: sessan

Härliga tider :o) Jag mins dem som igår... Not! Min skalle har fyllts med så mycket ny information att denna info blev en jajustdet-upplevelse. Men det var ganska mysigt på den där tiden. Ibland längtar jag tillbaks, eller frammåt eller kanske bara bort.



Må så gott, hjärtat

2009-04-15 @ 12:17:51
Postat av: Robinson-Jossan

Hej Sessan



Härliga tider



Puss Jossan

2009-04-15 @ 13:25:54
URL: http://pussjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback