Chrille pille päron pung

Fan suttit i luren nu ett tag med vår allas Christian Ternstedt. Det bedrövar mig en smula hur illa han blir vinklad i media. Inte minst för hans familj fru. Jag och dom andra 16 deltadagarna känner ju han på ett annat sätt och jag med många fler kan garantera att Christian berör mest med sitt underbara skratt humor och sin existens i gruppen.

Jag va mest ledsen för att vi inte hamnade i samma grupp vid lag uppdelningen, trist och ingen att värma mig med! (för man va tvungen att värma sig)



Tummen upp för dig Chrille



Puss Jossan

Kommentarer
Postat av: selle

hur fan kan ni ens försvara honom !

han är en fuskare som fuskade till sig mat

han är en fejkad miljonär som bara skämt ut sig i tv!

fan att BEA aldrig fick ut HONOM ! för hela svenska folket vill ha ut CHRISTIAN !

2009-04-06 @ 23:32:32
Postat av: selle

hur fan kan ni ens försvara honom ?

han är en fuskare som fuskade till sig mat och förtjänar inte ROBINSON fyyfan ! han vill man inte se på stan !

huurra för BEA ! fan att hon inte fick ut han !

2009-04-06 @ 23:34:08
Postat av: Robinson-Jossan

Selle!!!

jag måste göra dig besviken! förstår att du gillar Bea, det gör jag med, men inte i denna tävling.. Chrille e så totalt missvisad av TV4. Det är en Underbar kille med super potential. En som livade upp all stämning under vistelsen på ön. Hans Ödmjuka sida visas inte. Inte heller hanns komik eller super styrka i att vara en Överlevare tillsammans med okända människor.



Puss jossan

2009-04-06 @ 23:43:20
URL: http://pussjossan.blogg.se/
Postat av: kenny

Hur bra tv blir det om man sätter 16st Christer Sjögren i Robinsson klart 4:an vill skapa intresse för programmet med intriger Lite konstigt att du (ni) inte förstår att det kommer bli så det är ju inte första gången personer vinklas.



2009-04-07 @ 08:48:07
Postat av: Thomas

Som vanligt finns det kommentarer av de som tror sig veta. De som tror kan ju göra det i kyrkan.

2009-04-07 @ 09:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback