Är våren här?

Det känns som de! Det pirrar lite i magen. fan jag tror att det är nån form av befrielse från vintern och alla jobbiga känslokalla dagar.
Jag hade egentligen inte tänkt blogga om det mer! Men det mullrar upp som en vulkan då och då, och varje gång så måste jag tänka tillbaka om jag vill känna mig sårad lurad övergiven! Är det  värt att sabba en fantastisk vår sommar genom att bli dumpad var tredje vecka än en gång! kanske det är dags att släppa spärrarna och faktiskt buda in den kärlek som finns! Inte gråta över den man inte fick, utan vara stolt över att JAG ändå var kapabel att GE...

En genomskinlig tanke är att Robinson förändrade mycket Det finns en man jag tänker konstigt mycket på!

Jag tänker inte nämna namnet, och det behövs inte heller! Det blir avklätt men ändå väldigt ärligt. Det finns så många av er sköna män kvinnor som läser min blogg, jag vet att det kan missförstås i bland men dom de berör kanske läser det på ett annat sätt och förstår! Er andra vill jag lära känna bättre.

Snart ska vi grilla lite ta ett glas rött


Aftonbladets artikel om varför jag hoppade av




Älskar musslor på Sturehof




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej måste få svar !! :)

Hur länge var du borta från Sverige allt som allt ? :) åkte ni utröstade delatagare hem tillsammans ? :)

2009-04-13 @ 18:31:35
Postat av: Robinson-Jossan

Hej anonym... nej vi åkte hem eftersom..



kram Jossan

2009-04-13 @ 20:16:52
URL: http://pussjossan.blogg.se/
Postat av: macke

du är så sexig och jag har lust att knulla av dej och du har så stora pattar men om du vill så kan vi ju träffas och ha lite mysigt kanske att vi knullar oj, jag höll på att glömma att jag måste köpa kondomer med mintsmak kanske om du gillar det ååååååå jag är så sugen att knulla dej puss puss

2009-04-22 @ 15:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback