Äntligen i Ludvika



Det är helt galet vackert här! Jag inte träffat min guddotter på 4 år eller storebror Jonte.
MEN vilket välkomnande! Carro sprang rakt in i min famn, Jonte lite avvaktande men det tog ungefär 1,5 min sen va jag "Jossan" Carros Gudmor, en gudmor som typ hade tagit sitt ansvar i alla år! (inte) Men det kändes som vi aldrig hade varit i från varann. Vilka Underbara barn Mina barn (ja nästan, lite i alla fall)
Denna dag hann jag inte blogga 1 sekund! Min dotter Regina har pikat mig att jag inte uppdaterar! Men jag måste säga att jag har Uppdaterat mitt liv så där 4 år, därav va tiden knapp för er, Mina kära läsare. Men jag lovar att inte utelämna någon (kanske inte all) Info ;-)

Så nu ska jag backa lite eftersom  först Thomas Hämtade mig först vid tågstationen "Ludvika"

Som vanligt va han lite sen, så jag fick tillfälle att spana in lite raggarbilar sniffa in lite Dala-luft.
Ludvika is the place
Thomas har jag ju träffat, så inget nervös för de! Bara mysigt.
Först Åkte vi till Loxodonta där Jenny, Carro och Jontes mamma jobbar. Hon hade ingen aning om att jag var i Ludvika. Jag har inte träffat henne på 6 år ( en underbar kvinna) Så Thomas och jag smög in på "Bossens" kontor (riktigt lyxigt,måste gå bra)
OM hon blev förvånad! Fd Bossen va också där (Jennys far) en fantastisk man, med tidnings artikeln
"Topplessbilder" i högsta hugg

hahahaha ett roligt sätt att bryta isen efter långvarig frånvaro av mig. Så va de gjort! Då var det dags för Mötet som jag va lite pirrig inför, men som skrivet ovan Underbart MöteKärleksfullt
Torsdag kvällen åt vi Thomas Lime kyckling Cola och jätte gott vin (såklart)




Fredag

Veckan är ju inte riktigt slut än, så Thomas gick upp tidigt (inte många timmars sömn) körde barnen till skolan kom tillbaka, fixade kaffe, tel-möte frulle, duscha sen åkte vi till Kerstin & Lasse. Yttligare ett par Underbara människor
Thomas grannar, x-tra föräldrar, bästa vänner... Ja grymmaste i gården.
Hur bor människor här egentligen? än en gång Ludvika is the place
Det är för vackert här Alla är För mysiga.





Fredags middag blev Oxfilé potatisgratäng Rött vin Mmm,,,....
Det var kort om fredagen.

Nu är det Lördag vi ska kolla

"Robinson"
Planera lite middag med förhoppningsvis Lasse & Kerstin. Först lite bilder
















Hej på ett tag



Förrästen......
Här skulle jag kunna bo

Puss Jossan







Kommentarer
Postat av: anakin

Kul att följa din blog! När arbetar du?

2009-04-04 @ 13:38:18
Postat av: Stefan

Stå på dig Jossan, folk är bara avundsjuka för din starka personlighet. Bilderna är fina på dig, du är snygg också!

2009-04-04 @ 20:46:26
Postat av: Regina!

Oh, i'm so proud! Tog mig tid till att mobilblogga lite och då tänkte jag att jag lika gärna kunde läsa vad du söta mor hade skrivit också. Jätte bra och fint inlägg. Kul att läsa! Love you. <3

2009-04-05 @ 15:42:53
URL: http://tulsa.blogg.se/
Postat av: Thomas

Hejsan Josephine, bra skrivet! Kul att Ludvikavistelsen blev en positiv upplevelse för dig.

Förresten, det var ett väldans skönt vårväder i lördags.

2009-04-06 @ 08:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback